Samsung Galaxy Mega Now Available In Sengheng For RM1,599

Samsung Galaxy Mega Now Available In Senheng For RM1,599

Published On June 25, 2013 |

The Samsung Galaxy Mega might have been available in various stores in Malaysia and online with free shipping to Malaysia for quite some time now, but now, it’s officially available via official Samsung resellers.

Senheng is now offering the Samsung Galaxy Mega 6.3 with LTE connectivity at RM1,599; they are even offering monthly repayment scheme from as low as RM68/month.

The unit offered by Senheng is a 16GB flavor with LTE connectivity on board and you can pick either a black or white flavor. Additional offers given by Senheng is a PWP promotion that can score you a branded flip case and anti-glare screen protector at RM178. More information about the device available on the product page or visit our previous post for more information about the gigantic phablet from Samsung. – Soya Cincau

  • http://www.facebook.com/KeCixFiSyaSaje Bies Cyunk

    HAram JAdah bt0y china niyh xberhaty perot langs0ng,..

    • http://www.facebook.com/aliffhaikalnapiah Aliff Haikal

      China memang teruk…

  • http://www.facebook.com/faranardana FaraZul Alya Maira

    astaghfirullahalazim.. hanya mampu beristighfar saja saya

    • Akayie88

      dulu kes kemalangan budak kecik di CHINA kena langar lori dan dibiarkan oleh masyarakat2 yg lain 

  • TLQE

    org lalu lalang boleh pandang macam tu jek ?? kesian perempuan tu..

  • Anonymous

    nauzubillah min zalik

  • brock

    potong konek lah org lelaki kat china tu…….. penakut.. dah lah mkn benda bodo penakut lah pulak… baik x yah nak jd komunis patut lah kalah dgn jepun masa perang dunia ke-2

  • Tifabubbles

    what tHe fAkeR man..

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000791675711 Aizan Aziz

    ya allah, menangis aku tengok nie

  • http://www.facebook.com/easteryeoh Easter Yeoh

    China = Negara Bukan Manusia.

  • http://www.facebook.com/Miszydian Dian Munira

    ishhhh.. kesian.. mcm kes budak kena langgar van aritu.. teda pun org nak kesahh sbb dorg takut kena sub beertanggungjawab.. old mind set!!

  • insan biasa

    negare china mmg teruk..mcm2 kes..masyarakat sane pon biol smcm…xde sifat tolong mnolong…

  • Lara Lee

    sial haram jadah punya laki….. kaum wanita mane ada kederat nk melawan…. sungguh kejam die bunuh wanita malang 2… klu cina bodoh 2 ada kat cni.. dah lame mati kne pijak ngn owg rmai… tp manusia2 bodoh yg lalu lalang 2 bley bt xreti… memg sial….. susah payng perempuan 2 hidup senag2 jer die bunuh…. 2 la makan B**i ari2,… 2 yg jd bangang nk mampus….. 

    • http://www.facebook.com/TokJanggutJunior ᎢᎾᏦ ᎫᎯᏁᏩᏩᏪᎢ ᎫᏪᏁᏆᎾᎡ

      ni bukan kes makanan la..ni kes xde hati perut ni..hilang kemanusiaan. kebinatangan pun xde gak..binatang pun x gila mcm ni.

  • http://www.facebook.com/Miszydian Dian Munira

    btw, kalu hal mcm ni terjadi kat Malaysian,nampak laa sama laah kita dgn org China yang tak berhati perut and tak berperikemanusiaan lansung.. 

  • antizalim

    lailahailallah…

  • tokbatin

    baru2 ni kat malaysia ada kes sorang budak kene tetak kaki kat kedai makan, orang keliling bukan kata pandang, siap lari lagi. tak sama ke dengan kes dalam video tu? persoalan nya bersedia ke korang nak membantu? semua fikir diri masing2. muhasabah diri tu. 

    • http://www.facebook.com/Miszydian Dian Munira

      atleast,buat laa call.. kalu tak mampu nak lawan pun, call pihak yg berkenaan.. sbb saya pernah buat mcm tue.. mmg kita takut, tp lagi kesian dengan mereka yg jadi mangsa kan.. tue semua dr diri sendiri juga.. hurmm.. 

  • http://twitter.com/HafidzDiesel Mohd Hafidz

    bangang nk mmpos!

  • hazman zakaria

    parok2 mr alik chino

  • Hirnuqman

    tengok ni mcm maen game gta pulak !!

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002117272956 Iyuk Konjo

    dia igt GTA ke bila yg tu bunuh orang laen tgk je
    mcm stupid or sohai

  • unknown

    banyak dah kes macam ni berlaku kat china, teruk betul.. yang peliknya dengan mamat dalam video ni, kenapa dia mundar-mandir kat situ je? ==’

    • http://www.facebook.com/TokJanggutJunior ᎢᎾᏦ ᎫᎯᏁᏩᏩᏪᎢ ᎫᏪᏁᏆᎾᎡ

      Dia dibawah pengaruh alcohol kot..x sedar apa yg da dibuat!

      • Myra6777

        sy pun rs mcm tu klo dia dlm keadaan sedar mesti dia larikan diri…ataupun mgkin ada ada maslah mental….

  • http://www.facebook.com/TokJanggutJunior ᎢᎾᏦ ᎫᎯᏁᏩᏩᏪᎢ ᎫᏪᏁᏆᎾᎡ

    Aku x tau nak ckp pa, 1st time aku tengok video ni..darah rasa berderau,panas! rase nak pergi tumbuk2  tendang2 je laki tu. bodoh! wanita dah la x dikurniakan kekuatan setanding lelaki,kerana itulah lelaki DIPERTANGGUNGJAWABKAN menjaga wanita.Tengok wanita lam video ni sgt kesian, HOPELESS! What was waiting for her is death! Org awam ada, tp PERATURAN yg mengikat tenguk mereka mcam anjing yg dihalang pergerakannya! Ditikam wanita tu bertubi2..masyaallah..azabnya..Semoga kamu dpt balasan setimpal lelaki durjana. China, kamu maju dr segi teknologi, tp kamu sgt mundur dr segi nilai kemanusiaan! Bangga jadi rakyat MALAYSIA! We’re here helping each other! Shame on you China! LOSER!

  • http://www.facebook.com/people/Mawar-Hitam/100000479578792 Mawar Hitam

    klau di malaysia jadi camni aku lah oang pertama akan pancung manusia laknat ni, China memang maju giler tapi rakyatnya lagi giler, ca ya nun alif mana taw bismillah, mkn bxxx pandai le tu yang jadi camtu

    • http://www.facebook.com/TokJanggutJunior ᎢᎾᏦ ᎫᎯᏁᏩᏩᏪᎢ ᎫᏪᏁᏆᎾᎡ

      bro ni bukan pasal kes makanan. ni pasal mereka dibentuk sedemikian rupa. I’m on ur side. kita pegi pancung mamat tu sama2!

      • http://www.facebook.com/people/Mawar-Hitam/100000479578792 Mawar Hitam

        Thanks bro saya cukup pantang makhluk tuhan di perbuat begitu rupa, nasib baik saya ni di islamkan awal dan bertuah menjadi rakyat di bumi bertuah ni, syukur alham dullliah

  • leguh la

    bodoh betul yg kat belakang tu, tegok je. kalau orang malaysia sure kene pembunuh tu. MALAYSIA BOLEH :)

    • http://www.facebook.com/TokJanggutJunior ᎢᎾᏦ ᎫᎯᏁᏩᏩᏪᎢ ᎫᏪᏁᏆᎾᎡ

      Untung jadi rakyat Malaysia!

  • Adlie_10

    orang cina memang macam 2 kalau korang semua nak tahu…diowg x kan tolong bangsa diowg kalau apa2 jadi…memang itu kepercayaan diowg…diowg takut sial 2 semua turun kat diowg…orang cina sendiri cakap kat aku…:D

  • Jessylok

    saya benci tengok manusia yang kejam,manusia yang tak ada sifat perikemanusiaan..

  • Yusra_116

    Sedih sgt…adakah yg hanya memerhatikan kejadian ini x de rsa kesal sepanjang hayat mereka kerana memandang saja tanpa sebarang tindakan yg sepatutnya…

    • Harmeed28

      bukan x nak tolong.. tapi faham2 je lah undang2 kt china 2…

      • Muhdazamuddin

        macam bodoh je undang2 tu.. makin teruk cina. kene ade wali ni…

  • Loli_86

    kalau org mcm ni ada kt malaysia…blm laki 2 bwak keluar pisau laki ni msti dh kena pukul ramai2…blh dikatakan smapi mati oooooo…

  • Amiey

    I feel very grateful to be Malaysian ! ;)

    • Winkytwin26

      Ye la…itu yg beruntung jadi rakyat malaysia,walau pun tak sama agama n budaya tapi bila ada kejadian mcm ni,kita pakat tolong org yg gini.mintpak dijauhkn di malaysia.video tu tuk pgajaran untuk kita suma agar jika berlaku dpn mata.pakat kumpul org kt ctu,tolong org dlm kesusahan…

  • Emey_ash

    Itu ada gunanya juga menjaga ‘tepi kain orang’. ‘Jaga tepi kain orang’ tu dalam makna lainnya, mengambil berat. Sikap ‘mengambil berat’ ni dah biasa berlaku dalam masyarakat kita. Bertuah kita sebagai warga Malaysia.

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=632803804 Salawati Hussein

    sadis sungguh

  • Zuliatie63

    grateful to be malaysian…alhamdulillah..

  • http://twitter.com/LeeDerpHae Le Miss Derphae

    China , China .. Apa nak jadi , apa nak jadi .

  • Fadli_skooler

    uish…xnk ak visit china spanjang hidup ak..slagi keadaan mcm ni…crap man

  • Applered1404

    disasternyer…seram je…menakutkan..public place pon dye leh stab sesuke hati…..minta dijauhkan Ya Allah..amin

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1433991595 Fadhli Zawawi

    ape teruk nye perangai?

  • che’ ieka

    manusia akhir zaman.
    kembali ke masa jahiliyah dahulu.
    suka membunuh, kemungkaran berleluasa.
    astaghfirullah. semoga diberi kesempatan oleh Allah untuk bertaubat.

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1433991595 Fadhli Zawawi

    panas ati je ngan china. da la badminton hebat :D

  • serizawa

    china2….haaaiiihhh….(mengeluh sbb bahangong tul)

    • anonymous

      China ni macam-macam kontrovesi dah (mesti layan FARADY kan)

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000557065627 Syeikh Amir Adnan

        hahahahahah..bahangong..glemer tol farady..

  • http://www.facebook.com/people/Akid-Zulqarnain/100002278223203 Akid Zulqarnain

    china lagi ke??? hmm….

    -bapaknya Akid-

  • Bebas_la

    rakyat malaysia pn same, xciden kt highway tp ramai tgk dr tolong… 

  • Amirul Arif17

    smpai cm tuh skali… jd lagi trok la pas nih… sbab owg laen da tgk kes2 cmnih xde owg lawan… x cm kt malaysia… kalo meragut pon da kne bantai ramai2… keep up the good work malaysian… :D

    • http://www.facebook.com/TokJanggutJunior ᎢᎾᏦ ᎫᎯᏁᏩᏩᏪᎢ ᎫᏪᏁᏆᎾᎡ

      betol2..be a good malaysian.let us be the role model to the world.

  • Wani_remy79

    cam giler jer org 2…

  • Nurul_amirah02

    kecian gilerrrrr nape tak tlggg kejammm ASTRAGHFIRULLAHHALAZIMMM jgn lah berlaku kat malaysia

  • anonymous

    kering btol

  • Qasimahaini

    memang tak adil..leleki iblis tu kasi pancung terus je kepala die..senang2 je die nk bunuh orang..apa la nasib perempuan malang tu..astaghfirullah..ya tuhan..hmmm

  • http://www.facebook.com/ujie.m.fauziah Ujie Malek Fauziah

    blh tgk jer pempuan tu kene tikam bertubi-tubi…..mmg langsong xde perasaan la org2 kt china ni….kalu kt m’sia….mmg dh kene kejar…hentak…pastu bg kt polis….mmg xkan lpas lari punyer…..mmg giler…..

  • http://pulse.yahoo.com/_DZHY6I3TERG4TFECFKPMIKSACA Nur

    kn slalu kiter akan CINA giler…hah nie la dia NEGARA CHINA GILA

  • Spachez94

    saye dgr lau siapa yg membntu.. die yg brtggungjwp.. mmg undg2 kat china ,,org ckap.. itulh yg brlaku dgn budak 2thun yg di lggar hari tu… msih ingt x…. same lh dgn kes ini… x tolong ,, bkn nya xnk tlg :)

    • Spachez94

      prasan x.. semua benti tgk… tgk je… sbb tkut…huhuhuuuu…..

  • Acjecent

    Jika ada iman dalam diri mereka…………. erm..

  • http://www.facebook.com/perhh25 Muhd Radi San

    ish2. . . .tak patut. . . .kejam bebeno

  • Zulatul

    jahatnyew!

  • http://www.facebook.com/people/Jovinia-Yong/100000155372584 Jovinia Yong

    bnyk yg dah mental org China ni. terang2 lg membunuh 2. kasihan ppn 2, wrong time at d wrong place.

  • http://www.facebook.com/people/Adia-Theraz/1197993259 Adia Theraz

    takot nye! law cmni laa kn, xnk laa dtg chine.. nt xpsal2 mati katak!  tapi kan, nape tu xlari dr ctu? nape dy msih kt ctu ag? gaye2 mcm tpon polis jek.. serah diri! xp

  • chester

    astaga..terasa sy tingu nie…budu py urg! ada otak ka urg nie p tikam mcm thu ..sma porempuan lae thu dya tikam..aish..klw sa da d sna..knfem sa umban bata sua ow dripada tingu2 jak mcm diorang sna thu..palui..aish

  • Baby_lurv89

    astaghfirullahala’zim..mabuk ke apa jantan tuh?? nauzubillahiminzalik…sadisnya…=(

  • suzhana fadzli

    rasanye ade waywr rosak kat otak die ni….dh tu yg lain tu mmg tkde perasaan,….tgk jek

  • sarah

    Sebenarnya jika mereka tolong, mangsa tersebut akan dipertanggungjawabkan keatas mereka, siap ada kes di mana seorang lelaki yg menolong seorang warga tua yg kemalangan di China (yg akhirnya meninggal dunia)  akhirnya di saman dan di penjarakan oleh ahli keluarga warga tua itu sendiri atas alasan lelaki itu yang menolong, maka dia yang bertanggungjawab atas kematian warga tua tersebut.

    Kebanyakan rakyat China bukanlah rakyat yg berpendapatan tinggi, malahan sebahagian besar daripada mereka mempunyai pendapatn yg lebih rendah dari sederhana oleh sebab itu seboleh-bolehnya mereka tidak mahu terlibat dengan situasi sebegini. Mereka hanya mampu menyaksikan tragedi itu dari jauh, lebih-lebih lagi tragedi pembunuhan sebegini, mereka hanya mampu terpaku dan membiarkan hati mereka dibatukan dek undang2 kerajaan mereka sendiri.

  • Norrizaiyatibintikasmuriyatie

    gila la….aduhai zmn skrg org mkin x dok otak……x mo la jejak negeri china sbb owgnyer cgat2 kejam n bangang 

  • http://www.facebook.com/AlongZairi Zairi Idris

    memang tiada hati perut, siap pijak lagi.. dia ni elok di hukum pijak sampai mati jer

  • grAppLe..

    gila vavi laki tu..

  • rockers bha nie..

    mudah mudahan sampai kiamat budaya begitu tidak wujud sampai ke malaysia.. dan semuanya..

  • mr-tut

    negare china mmg gile,.

    fuk lah kpade pembunuh tu ngan krajaan nye,.
    buat undang2 bodoh,.

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000722034363 Bass Hazim Hunter

    Sumpah aku ckp kalo ade org mcm ni kat Malaysia, x psl2 aku tgkp pastu pijak2 kepala dia laju2 >_<

  • Alialaidid

    syial lah org cine nieh nieh! bodoh btol! menyampah lak aq ngan negare cine nieh!!!

  • iHateChinaforever

    sial betul negara mereka nie.. kenpa nak takut.?? sebenarnya apa krajaan mereka buat.?? undang2 apa yg ada.. shit.. klu aq kat sana da lama aq terajang org tue.. mmg sial.. kimak.!!!!

  • manusia

    situation mcm ni selalo jadi kt china..dh xheran dh. undang2  di sana yg jd penyebab rkyatnya jd mcm ni..so tak boleh salahkan sesiapa. bg kaum hawa belajarlah seni pertahankan diri. at least bole laa protect diri tu..dunia smakin kejam.

  • UNN231

    Negara cina ni memang… tiada akal betol dah nampak org kena bunuh , kena langgar bukan nak tolong tetapi buat peristiwa tersebut macam movie je . 

    Tetapi bila keluarga deorang yang kena baru nak marah itu ini , complain sana sini macam bodoh je. 
    Cina memang pentingkan diri sendiri. pemerintah entah mane , keadilan pon tk de bodoh punya pemerintah 

    • http://www.facebook.com/TokJanggutJunior ᎢᎾᏦ ᎫᎯᏁᏩᏩᏪᎢ ᎫᏪᏁᏆᎾᎡ

      cara pemerintahan yg bodoh.

  • ieja

    knpe la kejam sgtt !!! x b’hati prot langsung..

  • lowen

    kejam..sadis…bodoh..mana pemimpin china..leka ditabur wang..mcm tak bertamadun……….

  • http://www.facebook.com/people/Meor-Mohammad-Firdaus/100001022551260 Meor Mohammad Firdaus

    kejam..gile O_O…

  • itsmelydia

    tak cukup dengan tikam bertubi2, boleh lagi laki tu pijak2 wanita tu???!!! hm.. i dengar, undang2 china, klo mangsa mati, pelaku dapat denda sket jer.. tapi klo mangsa hidup, teruk juga pelaku kena denda RM n etc.. ape la punya undang2 China buat ni…… macam tak bertamadun langsung!! too much of nonsense la dorang ni!! tak nak ke China ok!!

  • Jarlytoo

    kesian…kmen2 kat sini sng je ckp kan,tp mcmna klu kite btl2 ade kat situ… mybe x berani jgk nak tlg,sbb suspek 2 pegang pisau..tkut wooo~~

    • Zue2312

      mmg takut tapi kena fikir kalau yg kena tu adik atau kakak kita sendiri.. mesti kita pun mengharap org yg takut tu jadi berani especially yg berada kt situ…
      diharap dpt buang perasaan takut dan beranikan diri ok ;)

  • Raja Lydia S

    sakit hati tul tgk video ni!! arrrggghhhh!!! psiko!! 

  • Mark William Taker HATE ChInA

    damn!

  • Faizal

    mula2 budak kene langgar, lps tu org kene  bunuh depan mata. mmg cam nie ke rakyat china( org cina malaysia baik je).

  • Nasilemaksebungkus

    China lagi.. Yg budak kena langgar dulunpun china jugak.. Itu budaya dia kot.. X ambil peduli..

  • http://www.facebook.com/people/Izzatunnazmi-Syazwan-Abd-Aziz/675053253 Izzatunnazmi Syazwan Abd Aziz

    serius kejam!

  • zeze

    kurang ajar betul la ee mmg psiko mamat tu

  • Wan_wnf

    bayangkan klu cina dah pegang malaysia ni…mcm ni la jadinya….haramjadahnye cina

    • Xyz

      luaskan pandanganmu, cina msia & cina tanah besar lain, jgn samakan

      • ramelow

        cuba awak tinggal di tempat di malaysia ini,dimana. kita adalah minoriti,then u know the true color..tp cina malaysia ok la secara amnya..:-)

    • http://www.facebook.com/TokJanggutJunior ᎢᎾᏦ ᎫᎯᏁᏩᏩᏪᎢ ᎫᏪᏁᏆᎾᎡ

      jgn buat konklusi melulu..x baik tuduh2 camtu..org cina kat Malaysia ni ada perasaan gak..kalau kita nak suh org jaga perasaan kita..kita kene jga perasaan org dulu..x gitu? dun be racist.=)

  • kelakaw

    aritu kes kanak2 kena langgar hidop2
    ,pastu nenek kena langgar lari kat pasar,
    semua tu kat negri cina..
    rakyat cina kan antara yg teRRRamai di dunia.
    depa dah tak heran dah kot…
    sbb tu depa pandang tak pandang ajer…

  • Prihatin

    xkn jd di malaysia punye lah.. jgn risau..  sekejap je penumbuk sampai..

    • Tommy

      Kalau kat malaysia, sure kene gangbang mamat tuh, kasi pukul sampai tanggal semua gigi dia!

  • http://www.facebook.com/people/Joanna-Yong/100000002605242 Joanna Yong

    tragis

  • Sabun_abun

    negara  makin maju makin jadi banggang lak…

  • mukabulat

    lpas tikam menari2 plak die-

  • anak melayu

    ingat perkara sama mungkin akan berlaku sekiranya kita semua lalai atau ambil mudah…. JAdi pasti malaysia adalah HAK melayu….ingat sejarah asal TANAH MELAYU….BUKAN TAHAN 1 MALAYSIA ///

    • http://twitter.com/VulpineNinja fnd sam

      Malaysia adalah hak melayu?
      Melayu dtg dari mana?

      • Tamu

        Kau ingat Malaysia ni nama asalnya TANAH BESAR CHINA ke???

        • Murano

          yg pasti cina sudah semmgnyer dr tanah besar cina..nak cakap ape lg…asal usul org melayu dr kepulauan melayu termasuk tanah melayu..Malaysia lah tu…dlm sejarah ada mengatakan pedagang2 China…pernah dgr pedagang2 melayu..? dtg ke tanah melayu….?…bagi aku cina ada baiknya…tapi hati cina ttp cina yg tamak

      • miss mira

        mmg hak melayu pn.. sbb tu melayu ada keistimewaan kt malaysia.. cina malaysia nie ade moral pn sbb aliran sekolah dh didik pelajar non muslim nie dgn pendidikn moral.. klu x lg rosak la.. org dh bg tumpang tu bt cara tumpang.. xpyh nk pertikaikn melayu dtg dr mna.. 

  • rainghost

    mmg patut pon pompuan dia org kena bunuh dgn kejam sbb kalau tak mampus di sana dtg malaysia menceburkan diri dlm pekerjaan maksiat… hahahaha silap2 malaysia yang kena bencana alam mcm negara dia org akibat drpd perbuatan terkutuk manusia2 begini….

  • Farramirdie

    org rmai tkut nk tlong sb tkut kne tikam lak dgn laki sewel t0o…..nu’uzubillah…

  • AzzmaNor

    kejamnye…. :(

  • http://www.facebook.com/EypohAngelz Shimozichika Zikamekashikika

    sewel pnye owg

  • Danialmaria

    sial punya jantan!!! mampos lagi bagus!!!!

  • http://www.facebook.com/people/Cucu-Omar/1244730797 Cucu Omar

    bersyukur jd rakyat M’sia.. tp 2 pun msh ade yg mrungut dok kt M’sia.

  • iCeMiLo

    kejam sungguh manusia ni…dan yg lebih kejam adalah org ramai yg tidak tampil utk mambantu pun! 

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=1588264748 Nurul Najihah

      kalau tak silap undang2 kat china, siapa yang tolong, dia yang kena bertanggungjawab…thats why laa kot takda orang tolong…

  • Sfbb_feroz87

    hari itu kisah tntg budak kne langgar, di negara china juga.. skrng ni, pembunuhan di depan mata pun buat xthujga… xde sifat perikemanusiaan ker diorg ni??

    • Baster_arif

      betul pe nk jdi la

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1588264748 Nurul Najihah

    sadis…

  • http://twitter.com/balqislove nurulbalqisazizi

    knp dngn negare china nie?? x prihatin btol…hmmmm

  • ghost

    orang cina di ngara cina x de hati perut.. penting diri

  • Sarhaniklil

    fuck la org cina nie,,,bodos xnk tolong,,baso menatang gilo babi,,kaum chino nie,,

  • Mierazry

    china nie apo kono!!
    ishh nk je aq bom china tu biar sume mampuih!!

  • Dyecheal91

    masyarakat yg x bertamadun lgsg……harap2 ngra china dulu kna kiamat…

  • za8

    ptutla byk bala kat negara korang……mcm nie pya org la…..kalu ade orang kne rogol dpn mata pun buat xkesah je….

  • At_751375

    china..otat babi,,,sering makan babi..sdh bentuk babi..perangai..

    • Justme89

      ko tu makan lembu otak pun slow bodoh macam lembu. how about that you prick? stop being an ignorant bastard.

  • kenapa

    Ini yang dapat di rakam, yang xdapat dirakam kita xtau… nauzubillah… apa yg mereka pikirkan sebenarnya… haishhh 

  • Mr.Bass

    Aku harap hantu pompuan yg kena bunuh tu carik pembunuh tu..

  • macho

    aku rasa lelaki tu sakit mental la.china negara besar.penduduk teramai di dunia.polis dan undang2 dah tk larat nak jaga jenayah dlm negaranya.

  • Nitzcheashley

    omg~punya main kesian tu perempuan~knp stu org lnsung tak tolong tu pmpuan???….hei aku plak yg bengang skrg ni! haha

    • http://www.facebook.com/TokJanggutJunior ᎢᎾᏦ ᎫᎯᏁᏩᏩᏪᎢ ᎫᏪᏁᏆᎾᎡ

      same la..bengang!

  • http://www.facebook.com/people/Yob-Manjoi/1065077454 Yob Manjoi

    komunis betul!!

  • takut

    nauzubillah . . sangat2 ngeri . . mtk d jauh kan segalanya . . mudah2 han selalu d lindungi oleh mu Yallah . .

  • cik stu

    org cine mmg gini..kalu kt negara diewog…dieowg akan wt hal sndri..bia pon ade org kne bnuh dpn mate..dieowg xkn tlg..xkn amik peduli..

  • Insan

    Ingat cina ada perasaan ke? Kat mana pelusok dunia pun sama saje. Dengan bantuan Melayu PKR dan PAS, DAP akan berkuasa suatu hari nanti…dalam masa yang terdekat… Dan seprti biasa, takda perasaan kan. Janji Tony Pua apa? Nak buang separuh lebih kakitangan awam kan? Siaplah Melayu merempat meroyan kat tanah sendiri…kah kah kah 

    • http://twitter.com/VulpineNinja fnd sam

      please la jgn samakan cina sana dgn cina malaysia. Cina M’sia sendiri pun tak suka budaya kat ‘tempat asal’ diorang. and tolong lah jgn kaitkan dgn politik. Diorang lahir kat sini pun tanah diorang gak kan?

      please read more about Malay history. Harap ko dpt ilmu tentang asal usul org Melayu (kalo betul la ko bangga sgt dgn Melayu)

      • http://www.facebook.com/Miszydian Dian Munira

        yupss.. betul tue. cina kat sana dgn cina kat sini ada beza.. 

      • AkuPunCinaJugak

        A’AHHH..BETUL LA KO CAKAP TU…NEGARA MALAYSIA NI NAMA ASALNYA “TANAH BESAR CINA”…BANGSA CINA SEPATUTNYA JADI BUMIPUTERA KAT NEGARA NI..MELAYU TU DATANG DARI MANA NTAHHH….???

  • Muhammad Fakhrul Alif

    ngeri seh……terbantut rasa nk g melawat negara China…damn!!!

  • Jaja_aries90

    tp yg peliknya knpa laki 2 duk blegar2 kt c2 pas bunuh ea??agak2 mabuk ke mentel dah ni??

    • http://www.facebook.com/TokJanggutJunior ᎢᎾᏦ ᎫᎯᏁᏩᏩᏪᎢ ᎫᏪᏁᏆᎾᎡ

      mabuk kot.

  • tamu2

    so many rasist.. :p

    • http://www.facebook.com/TokJanggutJunior ᎢᎾᏦ ᎫᎯᏁᏩᏩᏪᎢ ᎫᏪᏁᏆᎾᎡ

      racist. 

  • Ca_mim

    zalim yg amat2 huh ngeri nye aku tg
     

  • Ejull_VIP

    apa nak jadi dengan dunia sana sekarang ni bukan zaman batu mata buta hati batu

  • Kawanmu

    Yg lain hanya melihat? Nauzubillah !

  • Nrieyminerva

    haha..dh macam games GTA pun ada juga..

    • Nadrul_89

      haha tau xper..

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001071142578 Kimie Cskk

    klau ak da lame flying kick dak 2

    • Shso_deqna

      bunuh la blik.

  • deqna

    sampai atie aek org tu wt cmto . sdey !

    • Nadrul_89

      hmm…da2 jgn sdih2…

  • Killerz Knight

    mungkin polis China sudah merajuk dgn orang awam yg kuat sgt komplen..

    • siangmalam

      polis xsempat tlong, takkan org awam yg tengok tu tak dapat tolong.. agaknya kalo yg kena bunuh tu sedara mara diorang, memang tengok saja lah kan. takde hati perut lansung!

  • HatiMerasa

    Dari Abu Hurairah r.a, dia bkata, Rasulullah saw. bsabda, “Jika hari Kiamat smakin mdekat, ilmu akn dicabut, fitnah akn byk muncul, sifat kikir akn merajalela dan byk terjadi haraf. Para sahabat btanya: Apakah haraj itu? Rasulullah saw. mjawab, iaitu pembunuhan.” (HR Muslim, 4827)

  • Nazmi_Aries

    nauzubillah~ zaman sudah berubah..kini di akhir zaman… moga Allah melindungi saudara2 islamku dari ditimpa masalah sedemikian rupa…juga malapetaka..

  • http://www.facebook.com/mohamad.hanizam Tan Sri Ijam

    china negara komunis… akai rakyat dah macam robot dah…. tak prihAtin dah apa yg berlaku.. buat hal sendiri masing2… nasib baik cina kat malaysia dah lama dok malaysia.. reti bercampor gaul dgn masyarakat…. harap malaysia takkan jadi mcm nie…

  • Alleyamaisara

    geram sgt tgk video nie,.cm gampang!!

  • http://www.facebook.com/zri.zhariyan Zri Zhariyan

    hei tetiba hati aku lak yg panas tgk video ni. rakyat kt ngara china ni mmg smuanya penting diri ke? cam sial lah. cuba kt mlaysia jd mcm ni. sah2 jantan tu mati gak kt situ kna balun ngan org ramai.

    • http://www.facebook.com/Miszydian Dian Munira

      sebelum dorg balun mamat tue, tolong dulu mangsa tue.. haishhh.. org China mmg tak berhati perut kan.. rakyat sendiri tak nak tolong.. hope kita sbgai org Malaysia, takda laa yg akn buat mcm tue..

  • Leenlynx_24

    china memang negara komunis tu yg dieorg tak de hati perut mcm dieorg dtg malaysia bunuh org kite la jahanam punye china

  • guragas

    klau dpan aku dh lama muka ko aku sebat,mmg sial lahhh……

  • Alang_cfc92

    cukop kering ar laki ni…

    lahanat btol!!!

  • Afeezaatilya

    apa nkjadi……

  • Buggati

    memang sial ah…. 

  • http://www.facebook.com/people/Frezsx-Zungu/100002919381190 Frezsx Zungu

    btul ke ni????mcam berlakon jup…x kn x de sper nk tlong………..aku tngok armor hero tu slmt kn owng k jup…

  • http://www.facebook.com/mam.noris Mami Noris

    org yg tgk xda hati perut, zaman dah cangeh pon x nk gunakan kemudahan yg ada pd setiap org zaman ini.

  • http://www.facebook.com/fiez786 Hafiz Hj Ismail

    hishhh

  • http://www.facebook.com/people/Fadzley-Abdoul-Rahman/100000092958102 Fadzley Abdoul Rahman

    kalo kita pon berani ker nak tolong? silap2 kita yang kene tikam sekali. Ntah2 orang tu ahli kongsi gelap. kita kacau dia, sok lusa dia datang “melawat” keluarga kita.

  • Mrkel_93

    fuhh!!!seram betul..kasihan betul sye tgok tu pmpuan..enthlh smpai bila smua ni trjdi..sye arap stu ari nati ada org akn tmpil untk membela nsib sprt ini…bak kata perkta biar putih tulang jagn putih mata

  • AkuketurunanCinajugak

    Untung betul kaum Cina yang berhijrah kat Malaysia ni dulu, kan? Dulu, Tunku Abd Rahman nak hantar diorang balik negara diorang masa nak tuntut Merdeka..tapi tak jadi lepas dirayu Tan Cheng Lock dan terciptanya kontrak sosial..kalau tak..tentu diorang dah ramai jadi mangsa cam tu..tapi ramai kaum Cina di negara ni yg kini kurang ajar dgn tak mencabar kontrak sosial (DAP & PKR)…diorang tak hormat keistimewaan bumiputera..apa kata korang pulak?

  • http://www.facebook.com/leiman.kun Leiman Kun

    erm.kejamnye.

  • http://www.facebook.com/people/Nur-Abyatina/100002045670038 Nur Abyatina

    ape barang fight dgn pmpuan..dh la pkai bnda,lwan pmpuan lak tu..bek potong la ‘bawah’ tu…x gune jd jntan…hahaha..

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001935938023 Lurun Anaiyl Amka

    gila…kejam betul….ngeri sungguh…adoih….bnyak giler dia tikam hampir 20-30 kot….
    apa nk jdy dgn manusia skrg ni…hati kering betul laki tu..dh la suruh pompuan tu p karoke..pastu bunuh plak…hukum bunuh la laki tu

  • Cutez_boy23

    kalo aku jadi org kt situ dah lame aku tolong..dayus betol si pembunuh tu

  • http://www.facebook.com/people/Low-Weng-Yet/100001623374660 Low Weng Yet

    ini br lah btul2 HATI KERING.

  • Naz_prec

    xbez hkum bunuh jh..seksa dlu ar..bru rmentik .. jht sgt!

  • Effa

    adakah ini budaya utk sebuah negara besar? nk pergi berjalan ke China, pergilah bergerombolan,susah senangnya ada kwn kita. jauhkanlah rakyat malaysia daripada budaya ini ya allah..xsanggup ku melihatnya..

  • http://www.facebook.com/zaza.arifin Julieyza Zaza Arifin

    mmg kejam…harap dkt malaysia ni x de la yg jd ikutan~

  • LovaPopcorn

    Kesian pompuan tu….xpasal2 kene tikam..haishhhh…aku rase nak langgar je si gile tu

  • Murano

    tak tau nak cakap ape..semua korang dh tulis…: )

  • http://www.facebook.com/people/ZhahiRin-ShaRifuddin/1463560797 ZhahiRin ShaRifuddin

    andai tertegaknya undang2 islam..InsyaAllah xberlakunya kes spt ini..

  • ketuanan melayu

    agaknya lelaki tu sakit mental kot.. kalo x sakit, asal die dok mundar mandir je kt situ pas bnuh pmpuan tu?? musykil aku.. 

  • http://www.facebook.com/people/Li-Peng/100001225998357 Li Peng

    celaka!

  • orang kampung

    muda mudahan pembunuh tu insaf akn perbuatannya… kesian..

  • Kas

    sebenarnya orang tu cuba merampas hand bag

  • Fana

    kalau bagi rm20 juta pn aku x g la negara china,mcm g serah nyawa plak..dhla rakyat dorg pentingkan diri sndiri..baik lg dok negara sendiri..

  • Tolongtipu

    Tu awek dia main kayu 3 lepas bunuh dia beri ceramah sah lepas isap ais tu

  • Jue Soib

    Kecian!!….