MYNEWSHUB.MY - PORTAL BERITA ONLINE TERHANGAT MASA KINI!
Saturday, April 19, 2014


Harap Seluar Dalam Saja Putih, Tapi Hati HITAM BERDAKI!

Harap Seluar Dalam Saja Putih, Tapi Hati HITAM BERDAKI!

    March 16, 2013




Gambar di atas adalah antara pakaian yang dirampas daripada pengganas militan Sulu yang terbunuh setelah bertempur dengan pihak keselamatan.

Menariknya, antara yang dirampas adalah beberapa helai seluar dalam pengganas yang berwarna putih.

Tak tahulah pula sama ada ia hanya kebetulan atau pun mereka sepakat memakai warna seluar dalam yang sama…manalah tahu kot-kot itu termasuk dalam koleksi ‘petua’ mereka.

Cuma yang dikesalkan, harap seluar dalam saja putih tetapi hati pemakainya ternyata hitam berdaki!

Bayangkan, sudahlah masuk secara haram ke tempat orang, lepas tu sanggup pula membunuh pegawai dan anggota keselamatan kita yang tidak berdosa.

Tidak cukup dengan tembak, dipenggal kepala mereka, diseksa, malah sampai satu peringkat ditetak kepala anggota keselamatan kita hingga kelihatan otaknya.

Ada juga di antara mereka sempat merobek tubuh anggota kita, dikeluarkan limpa dan paru-paru!

Memang celaka pengganas Sulu ini…sebab itu bila melihat pada koleksi seluar dalam mereka, penulis rasa nak muntah macam nak keluar isi perut.

Warna seluar dalam dan ‘warna’ hati mereka ibarat langit dan bumi.

Itu belum campur bau pekung, maklumlah berminggu dok pakai seluar dalam yang sama tanpa tukar-tukar.

Eiiiii….memang geli, uwek!!!! – Mynewshub.my

Harap Seluar Dalam Saja Putih, Tapi Hati HITAM BERDAKI!http://mynewshub.my/wp-content/uploads/66481_10151481923753050_489746147_n.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/66481_10151481923753050_489746147_n-150x150.jpg MyNewsHub Terkini
Gambar di atas adalah antara pakaian yang dirampas daripada pengganas militan Sulu yang terbunuh setelah bertempur dengan pihak keselamatan. Menariknya, antara yang dirampas adalah beberapa helai seluar dalam pengganas yang berwarna putih. Tak tahulah pula sama ada ia hanya kebetulan atau pun mereka sepakat memakai warna seluar dalam yang sama...manalah tahu...
Gambar di atas adalah antara pakaian yang dirampas daripada pengganas militan Sulu yang terbunuh setelah bertempur dengan pihak keselamatan. Menariknya, antara yang dirampas adalah beberapa helai seluar dalam pengganas yang berwarna putih. Tak tahulah pula sama ada ia hanya kebetulan atau pun mereka sepakat memakai warna seluar dalam yang sama...manalah tahu kot-kot itu termasuk dalam koleksi 'petua' mereka. <strong>Cuma yang dikesalkan, harap seluar dalam saja putih tetapi hati pemakainya ternyata hitam berdaki!</strong> Bayangkan, sudahlah masuk secara haram ke tempat orang, lepas tu sanggup pula membunuh pegawai dan anggota keselamatan kita yang tidak berdosa. Tidak cukup dengan tembak, dipenggal kepala mereka, diseksa, malah sampai satu peringkat ditetak kepala anggota keselamatan kita hingga kelihatan otaknya. Ada juga di antara mereka sempat merobek tubuh anggota kita, dikeluarkan limpa dan paru-paru! Memang celaka pengganas Sulu ini...sebab itu bila melihat pada koleksi seluar dalam mereka, penulis rasa nak muntah macam nak keluar isi perut. Warna seluar dalam dan 'warna' hati mereka ibarat langit dan bumi. Itu belum campur bau pekung, maklumlah berminggu dok pakai seluar dalam yang sama tanpa tukar-tukar. Eiiiii....memang geli, uwek!!!! - <strong>Mynewshub.my</strong>

Iklan Teks:


PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
  • aina

    hayooo admin ni tadak crite laen ke…. uwekkkk mau mati slera seminggu!!

    Public CommentUserhayooo admin ni tadak crite laen ke.... uwekkkk mau mati slera seminggu!!
  • kazidoshika_zishi

    kih3….seluar dalam pon mau cita ka…hadoiiiiiiiii……siap susun cun2 lg tuh….wakakkakaaaa….

    Public CommentUserkih3....seluar dalam pon mau cita ka...hadoiiiiiiiii......siap susun cun2 lg tuh....wakakkakaaaa....
  • mohdhafizmy

    Setakat cerita, takkan nk muntah…apa daa…lain la kne paksa cium..

    Public CommentUserSetakat cerita, takkan nk muntah...apa daa...lain la kne paksa cium..
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001642452169 Syed Ahmad Daniel

    Admin suka ceita yang ghairah huhu

    Public CommentUserAdmin suka ceita yang ghairah huhu
  • kazidoshika_zishi

    sape xkenal MNH…. xmsk bab cite lucah mmg xsah….hohohoooo….

    Public CommentUsersape xkenal MNH.... xmsk bab cite lucah mmg xsah....hohohoooo....
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001642452169 Syed Ahmad Daniel

    Tukar nm plak bro…huhuhu…tu salah 1 daya tarikan untuk org baca…

    Public CommentUserTukar nm plak bro...huhuhu...tu salah 1 daya tarikan untuk org baca...
  • kazidoshika_zishi

    bosan2 tukaq la nm lain plk….huhuhuhuuuu…..

    Public CommentUserbosan2 tukaq la nm lain plk....huhuhuhuuuu.....
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001642452169 Syed Ahmad Daniel

    Orait…cuma jgn letak nm anti di depan ye…huhhuuhuu

    Public CommentUserOrait...cuma jgn letak nm anti di depan ye...huhhuuhuu
  • kazidoshika_zishi

    oraiiitttt,….bro…..hahhahaa….

    Public CommentUseroraiiitttt,....bro.....hahhahaa....
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001642452169 Syed Ahmad Daniel

    : j huhu

    Public CommentUser: j huhu
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000862071046 Amy Zuliatie

    mak ai cite…

    Public CommentUsermak ai cite...
  • shidee mat

    xpa la.ok la tu. boh ja apa2 pun yg berkaita dengan pengganas. jgn dok boh gambar depa do buang air besor udahla

    Public CommentUserxpa la.ok la tu. boh ja apa2 pun yg berkaita dengan pengganas. jgn dok boh gambar depa do buang air besor udahla
  • ape aku kesah

    admin GERSANG…puihhhh…ltk citer yg ada moral value sikit ye

    Public CommentUseradmin GERSANG...puihhhh...ltk citer yg ada moral value sikit ye
  • http://www.facebook.com/mohammadadnanahmad Mohammad Adnan

    Admin dah takda idea nak buat berita ker….

    Public CommentUserAdmin dah takda idea nak buat berita ker....
  • VVIP

    lol

    Public CommentUserlol
  • hanna anne

    haha aritu sya siap kena delete komen oleh admin sbb tnya pasal admin slalu wat cerita lucah la..

    Public CommentUserhaha aritu sya siap kena delete komen oleh admin sbb tnya pasal admin slalu wat cerita lucah la..
  • sabb alie

    Hahahaa….

    Public CommentUserHahahaa....
  • http://twitter.com/MasterAwai Master Awai

    puiii

    Public CommentUserpuiii
  • kazidoshika_zishi

    Kih3,…. owang giler seks dah mendislike komen2 org….

    *ada org marah weiii…. org yg dislike nie jenis yg suka baca post2 n gambaq2 lucah dr MNH……sekian.

    Public CommentUserKih3,.... owang giler seks dah mendislike komen2 org.... *ada org marah weiii.... org yg dislike nie jenis yg suka baca post2 n gambaq2 lucah dr MNH......sekian.
  • http://twitter.com/risyati ris

    Cepatla selesai krisis Sabah ni.

    Public CommentUserCepatla selesai krisis Sabah ni.
  • http://www.facebook.com/cliffroy.agnes Agnes Cliffroy

    mw muntah huak huak huak….

    Public CommentUsermw muntah huak huak huak....


MyNewsHubSatu Perubahan Dalam Sajian Berita Online2014