MYNEWSHUB.MY - PORTAL BERITA ONLINE TERHANGAT MASA KINI!
Thursday, April 24, 2014


Apa Dosa Nureffa Sahira Hingga Diperlakukan Begini?

Apa Dosa Nureffa Sahira Hingga Diperlakukan Begini?

    January 5, 2013




KEJAM…inilah perkataan terbaik boleh kita beri kepada penjenayah yang sanggup melakukan perbuatan paling hina seperti ini.

Misteri kehilangan seorang kanak-kanak perempuan berusia enam tahun sejak lima hari lalu terjawab apabila mayatnya ditemui dalam keadaan menyayat hati di sebuah ladang sawit di Kampung Salimbangun, Semporna, Sabah kelmarin.

Harian Metro melaporkan, mayat Nureffa Sahira Ringkasan ditemui dalam tong dram dengan badannya berlipat, dipenuhi ulat dan mulai reput, kira-kira 500 meter dari kediaman mangsa.

Mayat kanak-kanak itu ditemui jam 2 petang oleh penduduk kampung yang melakukan gerakan mencari sejak mangsa dilaporkan hilang 31 Disember lalu.

Menurut seorang ahli keluarga mangsa yang enggan dikenali, kanak-kanak itu yang juga anak tunggal disedari hilang dari rumahnya apabila tidak pulang selepas bermain di pekarangan kediamannya itu.

Berikutan itu, katanya, usaha mencari mangsa dilakukan ahli keluarganya dengan bantuan penduduk kampung, namun gagal hinggalah ia ditemui dalam tong dram tersebut.

Apa dosa Nureffa Sahira…apa yang kanak-kanak enam tahun ini mampu lakukan hingga dia diperlakukan sebegini rupa?

Semoga polis dapat segera mengheret pelakunya ke muka pengadilan, kalau ia boleh berlaku pada Nureffa Sahira, ia juga boleh berlaku pada anak kita semua, Nauzubillah.

BACA: PAKEJ PECAH DARA DI KAJANG?

 

Apa Dosa Nureffa Sahira Hingga Diperlakukan Begini?http://mynewshub.my/wp-content/uploads/pix_middle-11.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/pix_middle-11-150x150.jpg MyNewsHub myHangat
KEJAM...inilah perkataan terbaik boleh kita beri kepada penjenayah yang sanggup melakukan perbuatan paling hina seperti ini. Misteri kehilangan seorang kanak-kanak perempuan berusia enam tahun sejak lima hari lalu terjawab apabila mayatnya ditemui dalam keadaan menyayat hati di sebuah ladang sawit di Kampung Salimbangun, Semporna, Sabah kelmarin. Harian Metro melaporkan, mayat Nureffa...
KEJAM...inilah perkataan terbaik boleh kita beri kepada penjenayah yang sanggup melakukan perbuatan paling hina seperti ini. Misteri kehilangan seorang kanak-kanak perempuan berusia enam tahun sejak lima hari lalu terjawab apabila mayatnya ditemui dalam keadaan menyayat hati di sebuah ladang sawit di Kampung Salimbangun, Semporna, Sabah kelmarin. Harian Metro melaporkan, mayat Nureffa Sahira Ringkasan ditemui dalam tong dram dengan badannya berlipat, dipenuhi ulat dan mulai reput, kira-kira 500 meter dari kediaman mangsa. Mayat kanak-kanak itu ditemui jam 2 petang oleh penduduk kampung yang melakukan gerakan mencari sejak mangsa dilaporkan hilang 31 Disember lalu. Menurut seorang ahli keluarga mangsa yang enggan dikenali, kanak-kanak itu yang juga anak tunggal disedari hilang dari rumahnya apabila tidak pulang selepas bermain di pekarangan kediamannya itu. Berikutan itu, katanya, usaha mencari mangsa dilakukan ahli keluarganya dengan bantuan penduduk kampung, namun gagal hinggalah ia ditemui dalam tong dram tersebut. Apa dosa Nureffa Sahira...apa yang kanak-kanak enam tahun ini mampu lakukan hingga dia diperlakukan sebegini rupa? Semoga polis dapat segera mengheret pelakunya ke muka pengadilan, kalau ia boleh berlaku pada Nureffa Sahira, ia juga boleh berlaku pada anak kita semua, Nauzubillah. <a href="http://mynewshub.my/2013/01/05/pakej-pecah-dara-pelacur-rm5000-di-kajang/"><strong>BACA: PAKEJ PECAH DARA DI KAJANG?</strong> </a>  

Iklan Teks:


PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1332859632 Fatin Hazdzirah

    sedih… sayu.. menggigil aku tgk budak ni…

    Public CommentUsersedih... sayu.. menggigil aku tgk budak ni...
  • Nurul Ain

    Mg lahanat bangsat btl yg buat ni!!
    Semoga si penjenayah dpt hukuman yg berat n Allah bg balasan pedih dkt penjenayah nih spya nasib magsa terbela…Amin…

    Public CommentUserMg lahanat bangsat btl yg buat ni!! Semoga si penjenayah dpt hukuman yg berat n Allah bg balasan pedih dkt penjenayah nih spya nasib magsa terbela...Amin...
  • http://www.facebook.com/alysha.hassan.9 Alysha Insyirah Hassan

    kejamnyaaaaa :’(

    Public CommentUserkejamnyaaaaa :'(
  • http://www.facebook.com/iiisk Isk Kan

    ape punye org lah ni.. sampai budak mcm tu pun nak bunuh..

    Public CommentUserape punye org lah ni.. sampai budak mcm tu pun nak bunuh..
  • http://www.facebook.com/kyrana.martinez Kyrana Martinez

    bdoh!!!! anjink pnya mnusia!!! x da otak..bnatang pun x mcm kw pmbunuh..xtw malu..karma xkn kmana!! biar tuhan bls blik

    Public CommentUserbdoh!!!! anjink pnya mnusia!!! x da otak..bnatang pun x mcm kw pmbunuh..xtw malu..karma xkn kmana!! biar tuhan bls blik
  • http://www.facebook.com/siti.aishah.18 Siti Aishah

    sedih tak terucap..

    Public CommentUsersedih tak terucap..
  • http://www.facebook.com/lee.anzy.5 Anzy Raymond Lee

    sungguh kejam,sampai hati bunuh budak kecik yang tak berdosa.tak ber’pri kemanusian….sungguh menyedih kan ke adaan mangsa.semoga tuhan beri balasan yang setimpal pada pembunuh tu….

    Public CommentUsersungguh kejam,sampai hati bunuh budak kecik yang tak berdosa.tak ber'pri kemanusian....sungguh menyedih kan ke adaan mangsa.semoga tuhan beri balasan yang setimpal pada pembunuh tu....
  • Red1Echizen

    semoga si penjenayah dapat ditangkap, dihukum bunuh…

    Public CommentUsersemoga si penjenayah dapat ditangkap, dihukum bunuh...
  • omr

    semoga penjenayah gila ini dpt diberkas secepat mungkin!
    tetiba tringat kes burin…dh settle ke blom erk..

    Public CommentUsersemoga penjenayah gila ini dpt diberkas secepat mungkin! tetiba tringat kes burin...dh settle ke blom erk..
  • http://www.facebook.com/ctisam FardZiela Qif

    sdih…..knpa buat dgn knak2 mcm ni…mmng xada ati prut lngsung…..!!!!!!

    Public CommentUsersdih.....knpa buat dgn knak2 mcm ni...mmng xada ati prut lngsung.....!!!!!!
  • http://www.facebook.com/putra.enrekan Putra Enrekan

    laaaa. . . buat dosa jak kja manusia ne . .

    Public CommentUserlaaaa. . . buat dosa jak kja manusia ne . .
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1049863857 AZzma Nor

    Manusia skrg mkin kejam..smoga dberi hukuman yg berat n setimpal

    Public CommentUserManusia skrg mkin kejam..smoga dberi hukuman yg berat n setimpal
  • http://www.facebook.com/ciktie.chameleon Cik Siti Chameleon

    nauzubbillah …mintak dijauhkan dari keluarga kami ,

    Public CommentUsernauzubbillah ...mintak dijauhkan dari keluarga kami ,
  • http://twitter.com/nurshaeida PuanShahida

    mengharapkn pemblsn yg sewjrnya dr Allah…

    Public CommentUsermengharapkn pemblsn yg sewjrnya dr Allah...
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=736199507 Nur Izzati Othman

    innalillahiwainnailaihirajiuun….

    Public CommentUserinnalillahiwainnailaihirajiuun....
  • http://www.facebook.com/emas.st Emas St

    sediihhh….

    Public CommentUsersediihhh....
  • http://www.facebook.com/siti.norhafiza.1 Siti Nor Hafiza

    hanya manusia yg tiada akal fikiran yg mampu bt semua ini..semoga rohnya ditempatkan bersama org beriman..~aminn~ dan semoga si penjenayah menerima hukuman yg setimpal…ingt anda mungkin dpt lari dari mata manusia tp x dpt lari dari mata ALLAH yg sentiasa melihat setiap perbuatan umatnya… nauzu’billah….

    Public CommentUserhanya manusia yg tiada akal fikiran yg mampu bt semua ini..semoga rohnya ditempatkan bersama org beriman..~aminn~ dan semoga si penjenayah menerima hukuman yg setimpal...ingt anda mungkin dpt lari dari mata manusia tp x dpt lari dari mata ALLAH yg sentiasa melihat setiap perbuatan umatnya... nauzu'billah....
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000243151410 Iza Mucyukk

    siot betol la orang yang perlakukan budak ni

    Public CommentUsersiot betol la orang yang perlakukan budak ni
  • VVIP

    kejam..

    Public CommentUserkejam..
  • http://twitter.com/risyati ris

    Moga penjenayah tersebut dapat ditangkap dan dikenakan hukuman setimpal.

    Public CommentUserMoga penjenayah tersebut dapat ditangkap dan dikenakan hukuman setimpal.
  • http://www.facebook.com/mohd.riduan.378 Mohd Ridzuwan

    sabah. kes-kes jenayah masih tinggi.

    Public CommentUsersabah. kes-kes jenayah masih tinggi.
  • http://www.facebook.com/people/Khalil-Mohammad/100001681208535 Khalil Mohammad

    itulah longgarnya keselamatan….

    Public CommentUseritulah longgarnya keselamatan....
  • bro

    Israel kini di malaysia

    Public CommentUserIsrael kini di malaysia
  • syafiq osman

    dunia dah jadi cam zaman jahiliah balik,, xpun dah jadi gotham city

    Public CommentUserdunia dah jadi cam zaman jahiliah balik,, xpun dah jadi gotham city
myartis new logo kekal intim & bahagia2

Pilihan Kategori
PABM2014_300x250
myonlinemall new logo
MynewshubChannel-Youtube

 Subscribe in a reader

RSS FEED

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Alexa Rank


MyNewsHubSatu Perubahan Dalam Sajian Berita Online2014