MYNEWSHUB.MY - PORTAL BERITA ONLINE TERHANGAT MASA KINI!
Monday, April 21, 2014


Bunuh Diri

Bapa Ahli Sukan Cuba Bunuh Diri

    June 10, 2012




BUKIT MERTAJAM – Polis hari ini menggagalkan dua cubaan membunuh diri bapa kepada seorang ahli sukan negara termasuk di atas Jambatan Pulau Pinang.

Lelaki berusia 59 tahun itu yang menetap di Butterworth pada mulanya dikatakan cuba membunuh diri berhampiran pusat beli-belah Queensbay, Bayan Lepas awal pagi ini namun digagalkan polis yang bertindak memujuknya.

Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah (SPT) Asisten Komisioner Azman Abd Lah berkata, pihak polis menerima maklumat lelaki itu sedang menangis di tepi laut berhampiran pusat membeli belah Queensbay kira-kira jam 4 pagi ini.

“Pasukan peronda dihantar ke tempat kejadian dan bertindak memujuk beliau agar pulang ke rumahnya.

“Anggota kita mengambil masa kira-kira tiga jam untuk memujuknya sebelum dia mahu pulang dengan baik,” katanya ketika dihubungi Bernama di sini hari ini.

Beliau berkata, pasukan peronda polis itu juga bertindak mengiringi bapa ahli sukan itu yang memandu kereta bagi mengelak sebarang kejadian tidak diingini.

“Sebaik tiba di kilometer dua Jambatan Pulau Pinang kira-kira jam 7.45 pagi, dia memberhentikan kereta di tepi jambatan dan keluar serta cuba terjun ke laut. Bagaimanapun hasil tindakan pantas polis, kita berjaya menyelamatkannya,” katanya.

Azman berkata, lelaki itu dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah SPT untuk diambil keterangan bagi membantu siasatan.

“Berdasarkan keterangan awal, beliau mendakwa menghadapi masalah keluarga kerana anggota keluarganya tidak mempedulikannya,” katanya. – BERNAMA

Bapa Ahli Sukan Cuba Bunuh Dirihttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2012/06/Bunuh-Diri.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2012/06/Bunuh-Diri-150x150.jpg MyNewsHub
BUKIT MERTAJAM - Polis hari ini menggagalkan dua cubaan membunuh diri bapa kepada seorang ahli sukan negara termasuk di atas Jambatan Pulau Pinang. Lelaki berusia 59 tahun itu yang menetap di Butterworth pada mulanya dikatakan cuba membunuh diri berhampiran pusat beli-belah Queensbay, Bayan Lepas awal pagi ini namun digagalkan polis...
BUKIT MERTAJAM - Polis hari ini menggagalkan dua cubaan membunuh diri bapa kepada seorang ahli sukan negara termasuk di atas Jambatan Pulau Pinang. Lelaki berusia 59 tahun itu yang menetap di Butterworth pada mulanya dikatakan cuba membunuh diri berhampiran pusat beli-belah Queensbay, Bayan Lepas awal pagi ini namun digagalkan polis yang bertindak memujuknya. Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah (SPT) Asisten Komisioner Azman Abd Lah berkata, pihak polis menerima maklumat lelaki itu sedang menangis di tepi laut berhampiran pusat membeli belah Queensbay kira-kira jam 4 pagi ini. "Pasukan peronda dihantar ke tempat kejadian dan bertindak memujuk beliau agar pulang ke rumahnya. "Anggota kita mengambil masa kira-kira tiga jam untuk memujuknya sebelum dia mahu pulang dengan baik," katanya ketika dihubungi Bernama di sini hari ini. Beliau berkata, pasukan peronda polis itu juga bertindak mengiringi bapa ahli sukan itu yang memandu kereta bagi mengelak sebarang kejadian tidak diingini. "Sebaik tiba di kilometer dua Jambatan Pulau Pinang kira-kira jam 7.45 pagi, dia memberhentikan kereta di tepi jambatan dan keluar serta cuba terjun ke laut. Bagaimanapun hasil tindakan pantas polis, kita berjaya menyelamatkannya," katanya. Azman berkata, lelaki itu dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah SPT untuk diambil keterangan bagi membantu siasatan. "Berdasarkan keterangan awal, beliau mendakwa menghadapi masalah keluarga kerana anggota keluarganya tidak mempedulikannya," katanya. - BERNAMA

Iklan Teks:


PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001485382706 El Tiger

    sape ahli sukan yang dimaksudkan?

    Public CommentUsersape ahli sukan yang dimaksudkan?
  • http://www.facebook.com/people/Mohamad-Izuan-Razali/100001123596015 Mohamad Izuan Razali

    bpa lee chong wei ke??

    Public CommentUserbpa lee chong wei ke??
  • Snaz

    LCW..konpom..

    Public CommentUserLCW..konpom..
  • opah_brutal

    ermmmmm…asal kat png ni ramai beno org nk bunuh dr….ish3…

    Public CommentUserermmmmm...asal kat png ni ramai beno org nk bunuh dr....ish3...
  • Petapa77

    ke bapa nicol…

    Public CommentUserke bapa nicol...
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001485382706 El Tiger

    sama ade lee chong wei, takpun nicol david.. sebab setau aku, dorang tu je la ahli sukan dari penang..

    Public CommentUsersama ade lee chong wei, takpun nicol david.. sebab setau aku, dorang tu je la ahli sukan dari penang..
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001485382706 El Tiger

    mane ko tau?

    Public CommentUsermane ko tau?
  • http://www.facebook.com/people/Mohamad-Izuan-Razali/100001123596015 Mohamad Izuan Razali

    btul tu opah..

    Public CommentUserbtul tu opah..
  • opah_brutal

    wehhhh….hg point dah tebus belom?

    Public CommentUserwehhhh....hg point dah tebus belom?
  • http://twitter.com/manrocker86 Mhd Luqmanul Hakim

    Bapa sape ek?

    Public CommentUserBapa sape ek?
  • http://www.facebook.com/dama.amore1 Khairul Naim Saedin

    Masih menanti kesahihan berita ini.Baru dihubungi Wartawan RTM Penang..Bapa Datuk Lee Chong Wei berjaya diselamatkn polis dari cubaan bunuh diri..
    info: Hafizal Hamad

    Public CommentUserMasih menanti kesahihan berita ini.Baru dihubungi Wartawan RTM Penang..Bapa Datuk Lee Chong Wei berjaya diselamatkn polis dari cubaan bunuh diri.. info: Hafizal Hamad
  • http://www.facebook.com/people/Mohamad-Izuan-Razali/100001123596015 Mohamad Izuan Razali

    xde pape yg best nk dtebus..

    Public CommentUserxde pape yg best nk dtebus..
  • Red1Echizen

    oooo bapak lee chong wei~ lee chong wei x share harta die ker?~ hummm

    Public CommentUseroooo bapak lee chong wei~ lee chong wei x share harta die ker?~ hummm
  • http://www.facebook.com/fazreeny.adnanazreen Fazreeny Adnan Azreen

    klu stress cer gi tido je…hmmm :)

    Public CommentUserklu stress cer gi tido je...hmmm :)
  • Doublemint

    kesian bapak dia. stress. anak tak pedulikan dia.

    Public CommentUserkesian bapak dia. stress. anak tak pedulikan dia.


MyNewsHubSatu Perubahan Dalam Sajian Berita Online2014